Meer dan 105 klanten in 15 sectoren vertrouwen op ons
Amstelring, Antea, Antonius Ziekenhuis, Bol, Boskalis, Centric, De Hoogstraat Revalidatie, De Volksbank, Demaco, Erasmus MC, Gemeente Den Haag, Heembouw, Hogeschool Utrecht, HP Nederland, Ipsen, Jumbo Maritime, Luminus, Malmberg, MeanderGroep, Nike, NS, Pon, Sanquin, VB-Airsuspension
Wanneer is het tijd voor Friday?
Als ondernemer, directeur of innovatiemanager weet je: je moet innoveren om succesvol te blijven. De klok tikt, je concurrentie zit niet stil – je voélt de urgentie. Misschien heb je zelfs al een innovatieteam op poten gezet. Toch wil het, ondanks al je inspanningen, maar niet echt lukken. Je hebt hulp nodig.
Bij Friday out of the Box snappen we innovatie: wat ervoor nodig is, wat het oplevert en wat het zo lastig maakt. Dat hebben we al voor ruim 105 bedrijven bewezen. Dankzij onze slimme innovatieprogramma’s, word ook jij innovatie de baas.
Het resultaat van onze innovatieprogramma's
Sneller van idee naar product
Ideeën? Heb je wel. Maar bij de ontwikkeling en lancering van nieuwe producten of diensten loopt het spaak. Projecten gaan als een nachtkaars uit of belanden in de prullenbak. Wat jij nodig hebt: iemand die je helpt aan een succesvolle innovatiestrategie en een gestroomlijnd innovatieproces.
In onze programma’s ontwerpen en ontwikkelen we samen nieuwe concepten, waardoor je sneller producten en diensten kunt lanceren. Zo blijf je je concurrentie een stap voor en betaalt innovatie zich (letterlijk) uit.
Jouw high performing innovatieteam
Met onze hulp vorm en ontwikkel je een succesvol innovatieteam, aan de hand van de tien belangrijkste innovatieskills. Iedere week heb je een workshop, een heartbeat. Door vaste momenten in te bouwen, creëren we ritme; een flow waarin je blijft ontwikkelen. Dat geeft richting en houvast.
Bovendien maak je continu vooruitgang, die we dankzij tests en reviews meetbaar maken. Die terugkoppeling is onmisbaar voor ontwikkeling. Van feedback krijg je zelfvertrouwen, van zelfvertrouwen ga je handelen. Uiteindelijk kun je innovatie ‘gewoon’ zelf.
Draagvlak bij stakeholders
Je innovatiesucces staat of valt met het draagvlak binnen de rest van je organisatie. Maar je weet ook: het is best lastig om mensen te overtuigen. Verandering voelt voor je collega’s al snel als een loze investering.
Bij ons kun je vanaf dag een rekenen op strak stakeholdermanagement en duidelijke communicatie. Je mensen blijven betrokken en gemotiveerd via nieuwsbrieven, sprintreviews en stakeholder-sessies. Zo gaan alle neuzen de innovatie-kant op.